Kiinteistöalaan erikoistuneella asianajotoimistolla oli tarve kirkastaa brändin viestintää ja yhtenäistää ilmettään.
Autoimme ME Studiota kirkastamaan ydinosaamistaan, arvolupausta ja brändiviestintää. Näiden pohjalta koostimme brändikäsikirjan ja nettisivut.
Norre Työterveys Oy on uusi työterveysalan toimija, joka tuo alalle täysin uuden palvelukonseptin. Loimme yritykselle brändistrategian, nettisivut ja toimitilan viestintäkonseptin.
Tilawise rakentaa tilaa onnistumisille. Loimme uudelle sisustusrakentamiseen keskittyvälle yritykselle nimen, brändistrategian ja -ilmeen.
Pita Factoryn pitaleivät ovat kotimaisesta viljasta valmistettuja ja laadukkaita kädestä syötäviä. Cuvio loi Pita Factorylle uuden yritysilmeen, nettisivut sekä brändimielikuvaa vahvistavan pakkausilmeen.
Alltidilla on unelma muuttaa keittiöremontit helpoksi ja hauskaksi tapahtumaksi. Loimme kotimaisia kalusteita myyvälle yritykselle arvolupauksen, yritysilmeen, viestinnän sisällöt sekä nettisivuston.
Kuvitus on tehokas tapa viestiä isoista ja abstrakteista aiheista. Loimme Fodelian strategiakuvituksen havainnollistamaan yhtiön luomaa arvoa ja liiketoiminnan tarkoitusta.
Fodelialle tehtiin kotimaista kasvuvoimaa huokuva yritysilme, nettisivut ja markkinointimateriaalit. Lisäksi suunniteltiin vuosittain julkaistavien raporttien ja vuosikatsausten taitto.
Uudelle, paikkariippumattomalle koululle haluttiin suomalaisuutta ja opetuksen laadukkuutta henkivä graafinen ilme. Suunnittelimme Laavulle logon ja graafisen ilmeen.
Tarja Turtio Oy tarvitsi arvolupauksen ja siitä viestivän graafisen ilmeen, joka erottuisi raikkaasti kilpailijoistaan ja viestisi vankasta ammattitaidosta. Loimme sloganin ja siihen sopivan logon ja graafisen ilmeen.
Rakennus-Hangalle tehtiin uuden aluerakentamiskohteen, Veneenveistäjänrannan esittelysivusto. Alueelle rakentuu kymmeniä 1-2 tasoisia, laadukkaita asuntoja luonnonkauniiseen maisemaan.
Fodelian julkaisut taitettiin yhtenäisen ilmeen mukaisesti: selkeys, helppolukuisuus ja informatiivisuus edellä. Paljon lukuja ja graafeja sisältäviin julkaisuihin käytettiin kuvituksia lukukokemusta helpottamaan.
Jukkatalolle luotiin Asu hyvin -asiakaslehtikonsepti sekä sivustolle virtuaalinen foorumi, jossa asukkaat kertovat kokemuksistaan Jukkatalossa asumisesta.
Tallelokero-liiketoiminnan kampanjasuunnitelmassa haluttiin lisätä tietoisuutta palvelun hyödyistä ja madaltaa kynnystä kokeilla palvelua.
Perustavan strategiakuva kuvitettiin selkeällä ja yksilöllisellä kuvitustyylillä. Kuvaan on saatu sisällytettyä yrityksen ydinasiat ja tavoitteet havainnollisesti ja mieleenpainuvalla tavalla.
Jukkatalolle tehtiin uusi brändistrategia, yritysilme, slogan, verkkosivusto ja graafinen ohjeisto tueksi kaikkeen markkinointiviestintään.
Rakennus-Hangan yritys pesi kasvonsa ja sille luotiin uusi raikas yritysilme logoineen ja kuvamaailmoineen. Tämä jalkautettiin yrityksen uusille kotisivuille.