No items found.

Case Alltid Oy

Brändistrategia,  yritysilme ja nettisivut

Mistä vastasimme:
Brändistrategia
Logon suunnittelu
Kuvamaailman valinta
Nettisivut
Sisällön suunnittelu
Sisällön tuotanto

Alltidilla on unelma muuttaa niin kotien kalusteremontointi kuin projektikohteiden kalusteasennus helpoksi ja iloa tuottavaksi tapahtumaksi. Remontin teettämisen ei tarvitse olla pelottavaa. Se voi olla helppoa, jopa hauskaa!

Arvolupas viestii laadusta ja hyvästä palvelusta

Cuvio loi Alltidille arvolupauksen: Aina laatua. Valmiiksi asti. Alltid käyttää asennuksissaan kotimaisia ja laadukkaita AINA-kalusteita. Sillä on vuosien kokemus projektijohtamisesta, remonteista ja asiakaspalvelusta niin Suomessa kuin Norjassa. Yrityksellä onkin hyvät edellytykset lunastaa lupauksensa. Helppoudesta ja iloisesta remontin teettämisestä viestitään kautta linjan Alltidille luodun brändistrategian mukaisesti.

Graafinen ilme ja verkkosivustot

Loimme yritykselle myös graafisen ilmeen, jossa kohtaavat skandinaavinen tyylikkyys ja tekemisen hauskuus. Mustan ja murretun vihreän rinnalle valitsimme tehosteväriksi aprikoosin oranssin, joka tuo energiaa ja iloa viestinnän ilmeeseen.

No items found.

Katso myös muita töitä

Heräsikö ajatuksia tai kysymyksiä?
Lähetä viestiä tai soita niin jutellaan lisää!

Kiitos viestistäsi. Se on lähetetty.
Tapahtui virhe, kun viestiäsi yritettiin lähettää. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Voit myös lähettää sähköpostia

tiia-leena@cuvio.fi

tai soittaa

0407338622