Rakennus-Hanka kaipasi yritykselleen raikkaan ja yksilöllisen yritysilmeen. Samalla uudistettiin verkkosivusto, joka tehtiin teknisesti ja sisällöllisesti vastaamaan paremmin tämän päivän tarpeita.
Logon suunnittelussa haluttiin säilyttää tunnistettavuus raikkaalla tavalla
Suunnittelu aloitettiin logon uudistamisella. Logon ilmeessä haluttiin säilyttää RH-tunnuksen hahmo, joka modernisoitiin värien ja struktuurin uudistamisella. Arkkitehtien piirrospöydältä tuttu millimetripaperi lähti elämään niin logossa kuin graafisissa elementeissä nettisivuilla luoden yritykselle sen tunnusomaisen ilmeen. Raikkaus ja pehmeys saatiin yhdistettyä kutsuvalla tavalla. Värimaailmaksi valikoitui musteensininen ja raikas, korallinpunainen
Uudet nettisivut herättivät eloon uudistuneen yrityksen
Nettisivujen ilme luotiin graafisen ohjeiston pohjalta yhtenäiseksi logon ilmeen kanssa. Sivusto suunniteltiin Wordpress -julkaisujärjestelmään ja sen rakenne luotiin mahdollisimman helppokäyttöiseksi ja kaikilla päätelaitteilla skaalautuvaksi. Sisällön suunnittelu tehtiin jo sivuston perustamisvaiheessa google-hakukoneystävälliseksi.
Uudistuneet nettisivut saivat positiivista huomiota niin ympäristössä kuin yrityksen sisällä. On hyvä muistaa, että verkkosivuston ilme on usein tärkeä myös yrityksen omille työntekijöille. Näyttäville sivuille voi ylpeänä ohjata asiakkaita ja yhteistyökumppaneita!