Pita Factoryn vanhasta logosta haluttiin säilyttää leipurin läsnäolo ja tekemisen ilo. Sinisen sävyä syvennettiin suomenlipunsiniseksi. Koko graafinen ilme väreineen ja fontteineen välittää kotimaisuutta, helppoutta ja vastuullisuutta.
Loimme brändille kuosin, jossa on pitaleivälle ominainen muoto. Sama muoto näkyy pakkauksen tuoteikkunoissa. Kuosi lisää brändin tunnistettavuutta tilanteissa, joissa käytetään voimakkaita ja toisistaan poikkeavia värejä.
Eri makuvarianttien värit ovat voimakkaita ja loogisia: Kaurankeltainen, rukiinruskea ja suomensininen. Valkoinen yläosa ja tunnistettava kirjoitusasu luovat yhtenäisen ilmeen koko tuotesarjalle. Näin jokainen pakkaus sekä vahvistaa brändin yhtenäistä ilmettä, että erottuu itsenäisenä tuotteena kaupan hyllystä.
Hyvät kuvat ovat elintarvikkeiden markkinoinnissa keskiössä. Kuvausten tunnelma ja tyyli mukailee brändipersoonaa: kotimaisuus, laadukkuus ja ilo välittyvät kuvista. Uusiakin makuyhdistelmiä voi kokeilla rohkeasti.
Nettisivut esittelevät tuotteet selkeästi ja havainnollisesti. Tuotteista on saatavissa tarvittava tieto ja inspiroivia reseptejä. Yrityksen tarina ja henkilöstö tuo sivustolle lämpöä ja syvyyttä. Brändi-ilmeelle luotu kuosi ja aaltomainen elementti rajaa sivuston osiot kiinnostavalla tavalla toisistaan.