Uusi start-up yhtiö tarvitsi apua laadukkaan ja erottuvan brändin rakentamiseen. Lisäksi yrityksellä oli tarve nettisivuille, jotka toisi tehoa erityisesti rekrytointimarkkinointiin sekä auttaisi sidosryhmien hankinnassa.
Loimme yritykselle liiketoimintasuunnitelman mukaisen brändistrategian. Yhtenäinen viestinnällinen perusta ja selkeä arvolupaus helpottivat yhtenäisen tarinan luomisessa. Tämän pohjalta oli luontevaa tehdä rekrymarkkinointivaiheen nettisivut ja markkinointiviestintää. Yhteistyössä asiakkaan kanssa koostimme myyntiesittelyt eri kohderyhmille. Toimitilan sisustussuunnitteluvaiheessa olimme mukana luomassa toimitilan viestinnällistä konseptia ja toteutusta.
Norren brändistrategia luotiin yhteistyössä työpajojen ja kyselyjen pohjalta. Alkukartoituksessa tutustuttiin markkinaan, asiakkaisiin ja heidän motiiveihinsa sekä tehtiin tiivis kilpailija-analyysi. Liiketoimintasuunnitelman läpikäynnin ja SWOT-analyysin pohjalta loimme yhdessä yrityksen vision, mission, arvot ja strategian kulmakivet. Kaikki koottiin yksiin kansiin brändikäsikirjaksi, joka toimii oppaana kaikissa viestintätilanteissa.
Yksi strategian keskeisin tehtävä oli kiteyttää yrityksen arvolupaus. Työterveys koostuu monista eri tekijöistä niin fyysisestä kuin psyykkisestä terveydestä, sosiaalisista suhteista, työn sisällöstä ja työkulttuurista. Norre tuo hyvän elämän eri palaset osaksi toimivaa työterveyshuoltoa. Yritys lupaa hoitaa yksilöä ja koko työyhteisöä kokonaisvaltaisesti.
Norre onkin yrityksen tärkein kumppani ja hyvinvoinnin tekijä.
Norren päämääränä on saada suomalaiset voimaan työelämässä loistavasti. He erottuvat täysin uudella työterveyskonseptilla, joka antaa avaimet niin yksilön kuin organisaation työhyvinvoinnin systemaattiseen kehittämiseen. Uuden konseptin ohella palvelun sydämessä on uusi järjestelmäkokonaisuus. Norren motto on: ”Se joka huolehtii ihmisestä, voittaa aina”. Työssä jaksaminen on yksilön, yrityksen ja työterveyshuollon yhteisellä vastuulla ja samalla tie menestykseen.
Uskottavan startin aikaansaamiseksi oli tärkeä luoda perusta yhtenäiselle viestinnälle. Ammattimainen viestintä helpotti uusien norrelaisten rekrytointia ja sidosryhmien motivoitumista ja sitouttamista. Sivuston ja aktiivisen rekrytointimarkkinoinnin avulla yhtiö on saanut osaavia ja saman vision jakavia ammattilaisia riveihinsä ja yhtiö on valmis avaamaan ovensa toiminnan alkaessa.
Tutustu Norren sivuihin tästä
Yhteistyössä: Maria Rautio / Paperilintu